loading...
بازار اهن
علی خرم بازدید : 242 پنجشنبه 18 بهمن 1397 نظرات (0)

قیمت روز میلگرد بعد از یک دوره نسبتا طولانی مدت از جو روانی حاکم بر بازار فولاد و فشار ناشی از افزایش قیمت در حوزه قیمت تیرآهن و میلگرد و سایر مقاطع به خصوص در سه هفته اخیر، طی هفته گذشته قیمت ها وارد فاز کاهشی گردید و البته می توان گفت این روند کاهشی از قبل برای بازار فولاد قابل پیش بینی بود. افت قیمت میلگرد امروز در حدود ۳۰۰-۲۰۰ تومان بوده و قیمت تیرآهن نیز به میزان ۳۰۰ تومان در طی هفته اخیر کاهش یافت.

نکته قابل توجه در بازار فولا طی سه هفته گذشته، تشابه روند نمودار افت و صعود بوده است، به طوری که درابتدا نمودار صعود و افت قیمت روز میلگرد ، در ابتدا با شتاب زیادی پیشروی داشته و سپس روند با ثباتی را طی کردو مجددا وارد فاز صعودی یا نزولی مانند دوره قبلی خود گردید. همانگونه که مشاهده می کنیم در طی سه هفته اخیر روند کاهشی یا افزایش برای برخی محصولات مشهود بوده است که نرخ رشد هر دو این روند ها در نموردار یکسان بوده است.

 

[caption id="attachment_2875" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

قیمت میلگرد در بازار آهن

به گزارش پایگاه خبری با اقتصاد، با نگاه اجمالی به شرایط این روز‌های بازارآهن متوجه نوسان قیمتی در بازار میلگرد می‌شویم، به طوریکه هر کیلو میلگرد ۱۲ از ۴ هزار و ۷۰۰ تومان نسبت به روز گذشته به ۴ هزار و ۷۵۰ تومان  و در مقابل هر کیلو میلگرد ۱۴ با کاهش نسبی قیمت به ۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

 

قیمت میلگرد آج دار

قیمت روز میلگرد و میلگرد آجدار و اطلاعات علمی آن در اینجا توضیحاتی علمی پیرامون میلگرد ارائه نمودیم و جهت دستیابی به لیست قیمت بروز شده میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

میلگرد به میله های فولادی تقویت شده و با دوام گفته می شود که به منظور پشتیبانی و مقاومت یک ساختمان ساخته می شوند و در بتن جهت افزایش قدرت کشش و انعطاف آن، در نتیجه بالا بردن مقاومت بتن در برابر فشار و کشش می گردد. میلگرد در میله های فولادی طولانی تولید می شود که قبل از نصب می بایست به درستی اندازه گیری و خم شوند.

 

[caption id="attachment_2876" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

میلگرد چگونه ساخته می شود.؟

فولاد در یک کوره بزرگ به شکل مایع ذوب می شود و توسط دستگاه ویژه به شکل استوانه ای تبدیل می شود. فولادهای کربنی یا آلیاژها با افزودن مواد به فولاد برای تقویت، انعطاف پذیری و بادوام تر، اعمال می شوند. زیرا این یک امر ضروری است که میلگرد در داخل بتن آسیب نبیند، پس برای مبارزه با خوردگی، از فولاد ضد زنگ استفاده می شود.

با پیچاندن آن و ساخت شیارها، در فولاد موجب آجدار شدن میلگرد می شوند. جالب است بدانید که همین شیارها و ردیف ها اطمینان می دهند که میلگرد در داخل بتن محکم باقی می ماند. فولاد ضد زنگ برای خواص ضد خوردگی آن تعبیه شده است و این باعث می شود که مانع از شکسته شدن بتن شود.

بهتر است که در هنگام نصب آنها می توانند کمی خطرناک باشند زیرا لبه ها و انتهای کاملا تیز هستند و نیاز به احتیاط دارند. البته بعضی از تولیدکنندگان حتی برای جلوگیری از آسیب، روی انتهای میلگرد کلاهک های پلاستیکی قرار می دهند. میلگرد نیاز به خم شدن و  فرم دادن به طور دلخواه دارد و این امر با دستگاهی مخصوص امکان پذیر است. همه میلگرد ها قابل جوش نیستند، بنابراين، شرکت های بسیاری از سیم ها و روش های دیگر برای اتصال دو میلگرد استفاده می کنند

 

 

 

[caption id="attachment_2874" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

ویژگی های میلگرد

انعطاف پذیر است به راحتی شکل می گیرد و محکم است

قابل جوش و قابل برش در سایز دلخواه

موجب حفظ شکل بتن

بیشترین کاربرد میلگرد در صنعت راه و ساختمان به منظور جبران مقاومت کششی بتن میباشد و از آن در شبکه بندی ها, نگهدارنده ها و تقویت کننده ها نیز استفاده میشود. میلگردها در اندازه های استاندارد تولید میشوند و به شکل های مختلف در اعضای بتنی مسلح مورد استفاده قرار خواهند گرفت . در زیر به انواع میلگرد بر حسب مشخصات استاندارد اشاره شده است

 

[caption id="attachment_2873" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

 

قیمت روز میلگرد در تهران

توجه به معاملات زیاد میلگرد در تهران , اطلاع از قیمت روز میلگرد  اهمیت بالایی دارد.

قیمت روز میلگرد حتی برای خریداران نیز دارای اهمیت زیادی است . میلگرد را با توجه به حجم معاملات آن در بازار یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار آهن خواهد بود این بحث اهمیت اطلاع از قیمت روز میلگرد در بازار تهران را دو چندان خواهد کرد.

 

 

[caption id="attachment_2657" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

 

قیمت میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور ۱۴ در مقایسه با سایر میلگردهای موجود در بازار در رده متوسط قرار داشته و به همین دلیل متقاضیان زیادی در بازار شمال شرقی کشور دارد. از آنجایی که یک تولید کننده مواد اولیه است، نوسانات رخ داده در بازار دلار و شرایط سیاسی تغییر چندانی در قیمت میلگرد نیشابور نداشته است.

 

نحوه دریافت قیمت روز میلگرد تهران

قیمت روز میلگرد ، در بازار تهران گاها در طول هفته و حتی روز دستخوش تغییرات زیادی قرار می گیرد. جهت دریافت قیمت روز میلگرد می توانید با مراجعه به صفحه قیمت روز میلگرد از آخرین وضعیت قیمت روز میلگرد تهران با خبر باشید چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری در مورد قیمت میلگرد تهران داشتید می توانید با مشاوران بخش فروش میلگرد تماس بگیرید.

 

 

[caption id="attachment_2658" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

قیمت تولید میلگرد

برای تولید این میلگرد ابتدا شمش ها را با استفاده از جک هیدرولیکی در ردیف های مشخص وارد کوره هایی با دمای 1100 درجه سانتی گراد میکنند و وقتي شمش ها در داخل كوره قرار گرفتند به وسيله ي جريانات گردآبی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند.بعد از رسيدن شمش ها به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال میشود.

سپس شمش های پخته شده روي رول ها قرار می گیرد و به طرف مرحله رافينگ هدايت می شوند مرحله رافينگ در سه مرحله از قطر شمش ها كاسته و به طول آن می افزاید و بعد از مرحله ی رافينگ بدون گذراندن مراحل استندها ( مرحله استند برای آجدار کردن میلگرد استفاده میشود و در میلگرد ساده کارایی ندارد ) به مرحله قیچی متراژ میروند که جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص بکار برده می شود.

سپس میلگردهای تولیدی در زیرگیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ایزیری ایران ( ISIRI ) برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند.

 

 

[caption id="attachment_2339" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

قیمت میلگرد

قیمت روز میلگرد ، را از حرفه ای های آهن 24 نت جویا شوید. آهن 24 نت مرجع معتبر قیمت گذاری با ارائه قیمت روز میلگرد در بنگاه و کارخانه ها و کامل ترین لیست قیمت میلگرد در تمامی سایزهای کارخانه و بنگاه . میلگردها در قطرهای متفاوتی تهیه و تولید می شود. آهن آنلاین برای خدمت رسانی به شما عزیزان همواره در تلاش بوده است تا شما را از قیمت روز میلگرد  آگاه سازد. بدین منظور شما می توانید قیمت میلگرد کارخانجات شناخته شده، از قبیل: قیمت میلگرد بناب، قیمت میلگرد میانه، قیمت میلگرد اهوار، قیمت میلگرد نیشابور، قیمت میلگرد پرشین، قیمت میلگرد آناهیتا، قیمت میلگرد شاهرود، قیمت میلگرد اصفهان، قیمت میلگرد بافق و ... را در لیست قیمت میلگرد امروز مشاهده نمایید

 

 

[caption id="attachment_1780" align="aligncenter" width="450"]قیمت روز میلگرد قیمت روز میلگرد[/caption]

کاهش قیمت میلگرد در تهران

طی روز دوشنبه میلگرد در بازار تهران مجددا کاهش قیمت را در بازار تهران تجربه کرد؛ به گونه‌ای که این محصول با افت ۶/۰درصدی به ۸۱۰ تومان در هر کیلو رسید.تیرآهن نیز در معاملات روز مورد بررسی، نسبت به روز ماقبل از آن از ثبات قیمت برخوردار بود.فولادسازان بخش خصوصی نیز در این مدت، میلگرد تولیدی خود را به تبعیت از بازار تهران با کاهش نرخ عرضه کردند.نبشی تولید داخل نیز با افت قیمت از سوی بخش خصوصی در بازار غیررسمی مورد مبادله قرار گرفت. شمش فولاد عرضه شده از سوی تولیدکنندگان داخلی بدون تغییر نرخ در بازار غیررسمی به فروش رسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 555
  • بازدید کلی : 2,640